Kategorije delov

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine Prikolice Mrak d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Prikolice Mrak d.o.o. (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Prikolice Mrak d.o.o., Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana, matična številka: 6075142001, davčna številka: SI33083126, Vložna št. SRG 2011/49842  - Okrožno sodišče v Ljubljani, Osnovni kapital: 7500 €

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne Prikolice Mrak d.o.o, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa v pisarni trgovine (Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana).

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji poslovanja so na vpogled tudi v pisarni na Poklukarjevi ulici 28, 1000 Ljubljana.

1.Vrste uporabnikov (obiskovalec, uporabnik, kupec)

S temi Pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in  kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Z enkratno registracijo v spletni trgovini, potrjevanje preko elektronske pošte, postane obiskovalec registrirani uporabnik trgovine. Ob prvem nakupu preko spletne trgovine uporabnik pridobi status kupca.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata in povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki.

Nakup v spletni trgovini je omogočen le registriranim uporabnikom, registracija je možna pred ali med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@avtoprikolice.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi v skladišču, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino  in sicer po redni ceni (brez spletnih popustov).

Obiskovalci ki niso registrirani in prijavljeni ne morejo opraviti nakupa in nimajo dostopa do stanja zaloge posameznih artiklov, lahko pa pregledujejo artikle v spletni trgovini.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabnikom in kupcem v času delovanja internetne trgovine, na voljo naslednje informacije in podatki:

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov;
  • informacije o načinu in pogojih dostave izdelkov;
  • informacije o načinu plačila;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti in pogojih vračila izdelkov;
  • podatki o prejšnjih naročilih in njihovem statusu;
  • podatki o identiteti trgovca (firma, sedež in registrska številka podjetja) ter kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.).

3. Dostava naročenih izdelkov in dobavni roki

  • Način dostave določa kupec pred zaključkom naročila (navadni paket, paket po povzetju, kurirska dostava preko kurirske službe UPS ali GLS, osebni prevzem na sedežu trgovine).
  • Osnovni našin dostave je paketna dostava Pošte Slovenije s katero imamo pogodbo o dostavi. Cene dostave so razvidne že pred oddajo naočila in so odvisne od teže naročenih izdelkov. Na željo kupca so možni tudi drugi načini dostave vendar so cene in roki v tem primeru drugačni.
  • Dostava po povzetju je dražja od navadne paketne dostave in je priporočljiva le, če se vam zelo mudi ali če želite plačati z gotovino ob prevzemu.
  • Izdelke naročene v vašem naročilu običajno pošljemo v paketu ali na paleti. Blago naročeno do 12 ure ob delovnikih, pošljemo še isti dan. Blago naročeno po 12 uri, pošljemo najpozneje prvi naslednji delovni dan.
  • Ob prejemu dostavljenega blaga prejmete originalni račun z vsemi podatki. Na osnovi tega računa lahko uveljavljate tudi  garancijska popravila ali zamenjavo izdelkov.
  • V primeru, da vam to ustreza, izdelke lahko prevzamete tudi pri nas v trgovini na naslovu Poklukarjeva ulica 28, Ljubljana in v tem primeru nimate dodatnih stroškov dostave.

    Prevzem blaga v trgovini je možen v naslednjih terminih:
    Pon, tor, čet, pet: 8-12
    Sre: 8-12 in 15-17

  • Cene v internentni trgovini veljajo samo za blago. ki je bilo naročeno in plačano preko internetne trgovine.  Za blago katerega želite plačati z gotovino ob osebnem prevzemu, veljajo redne cene brez internetnih popustov.
  • Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok predvidoma 14 delovnih dni, po prejetem in odobrenem naročilu. Kupec bo o roku dobave obveščen po elektronski pošti in/ali telefonu. 
  • Stroški dostave so sestavljeni iz rokovanja, pakiranja in prevoznih stroškov. Prevozni stroški (poštnina) so odvisni od teže in velikosti paketa. Običajno je prevoznina najnižja, če vse izdelke grupirate v eno naročilo.
  • Več različnih zaključenih naročil ne moremo pakirati skupaj in zaradi tega bo vsako zaključeno naročilo odposlano posebej.
  • Stroške pakiranja in embalaže krije podjetje PRIKOLICE MRAK d.o.o. 
  • Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže.
  • Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke. 
  • Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku dostave. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili.

V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo več kot 1 delovni dan, nas  o tem obvestite preko e-pošte trgovina@avtoprikolice.si ali na telefon +386 (0)41 673 899. Blago razen po Sloveniji dostavljamo tudi na Hrvaško.

4. Cene in plačila

  • Cene v internetni trgovini so v EUR.
  • Večina izdelkov v internetni trgovini ima nižjo ceno od istih artiklov v redni prodaji izven internetne trgovine.
  • Popusti veljajo samo za blago, ki je naročeno in plačano preko plačilnih mehanizmov internetne trgovine (bančno nakazilo ali plačilo po povzetju).
  • Blago, katerega prevzemate osebno na našem naslovu in pri temu plačate z gotovino ima redno ceno brez popustov.

Načini dostave in plačevanja, davki, popusti:

a) naročila iz Slovenije (naročnik in naslov za dostavo sta v Sloveniji)

  • vse cene vsebujejo davek na dodano vrednost in večina artiklov v internetni trgovini ima dodaten popust 
  • blago lahko plačate preko bančnega nakazila in ga dobite po pošti ali ga prevzamete osebno na našem naslovu (sami izberete ustrezno izbiro)
  • blago plačate doma, poštarju ob prevzemu, če izberete "plačilo po povzetju"
  • blago plačate ob osebnem prevzemu na naši lokaciji, vendar v tem primeru moramo uporabljati redne prodajne cene (brez internetnih popustov)

b) naročila iz drugih držav (naslov za dostavo je zunaj Slovenije)

  • vse cene so brez davka na dodano vrednost in vsebujejo dodatne popuste na internetno prodajo
  • plačilo je možno izključno preko bančnega nakazila
  • osebni prevzem blaga na našem naslovu ni mogoč, ker je blago namenjeno izvozu in cene ne vsebujejo davka na dodano vrednost (blago dostavlja pošta).

5. Odpoved naročila in vračilo kupnine-blaga, stvarna napaka

Odpoved naročila,vračilo blaga in kupnine

  • Kupec lahko odpove naročilo vse dokler naročilo ni odposlano (sporočilo iz spletnega vmesnika ali sporočilo na e-mail trgovina@avtoprikolice.si. 
  • Neplačana naročila bo po preteku treh delovnih dni odpovedal trgovec.
  • Kupec ima pravico odstopa od pogodbe v roku 14 dni od prejema naročenega blaga. Podjetju PRIKOLICE MRAK d.o.o, Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana: 
                      a) Na elektronski naslov trgovina@avtoprikolice.si, sporoči svojo odločitev o vrnitvi  enega ali več                                 kupljenih izdelkov na obrascu, ki je na povezavi "Odstop od pogodbe"
                      b) Svojo odločitev o vrnitvi izdelkov kupec lahko sporoči tudi preko vmesnika v spletni trgovini                                       (dokler je prijavljen v trgovini,  izbere "Moja naročila", potem označi številko naročila na katero                                 se vrnitev nanaša, potem v oknu "Dodaj sporočilo" prepiše podatke artikla kateri vrača (naziv ali                             referenčno kodo in količino))
  • Potrošnik lahko vrne artikel po pošti ali ga prinese osebno na naslov pisarne podjetja: Prikolice Mrak d.o.o., Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana. 
  • Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Stroške vrnitve izdelka krije pošiljatelj.
  • V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila kupcu.
  • Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži  in v nespremenjeni količini. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja na povezavi  "Prijava stvarne napake".

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

6. Pritožbe in spori

Ponudnik Prikolice Mrak d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzdrževanja učinkovitega sistema obravnavanja morebitnih pritožb.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naš naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave.

Izvensodno reševanje pritožb in sporov

V primeru, da kupec ni zadovoljen z našo rešitvijo pritožbe, lahko v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora.

Vloga se odda Evropskemu središču za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat. št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga priznavamo kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov.
ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t. i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže) izvajal v skladu s »Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov«, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si.

Na ta način je kupcu zagotovljen preprost, hiter in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Postopek bo zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca brezplačen (kupec krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR.

Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo strokovnjaki, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS.

Prikolice Mrak d.o.o. v skladu z ZlsRPS objavljamo tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL



Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Na blagajno

Novi izdelki

Trenutno ni novih izdelkov