Kategorije delov

Odpoved naročila,vračilo blaga in kupnine

  • Kupec lahko odpove naročilo vse dokler naročilo ni odposlano (sporočilo iz spletnega vmesnika ali sporočilo na e-mail trgovina@avtoprikolice.si. 
  • Neplačana naročila bo po preteku treh delovnih dni odpovedal trgovec.
  • Kupec ima pravico odstopa od pogodbe v roku 14 dni od prejema naročenega blaga. Podjetju PRIKOLICE MRAK d.o.o, Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana: 
                      a) Na elektronski naslov trgovina@avtoprikolice.si, sporoči svojo odločitev o vrnitvi  enega ali več                                 kupljenih izdelkov na obrascu, ki je na povezavi "Odstop od pogodbe"
                      b) Svojo odločitev o vrnitvi izdelkov kupec lahko sporoči tudi preko vmesnika v spletni trgovini                                       (dokler je prijavljen v trgovini,  izbere "Moja naročila", potem označi številko naročila na katero                                 se vrnitev nanaša, potem v oknu "Dodaj sporočilo" prepiše podatke artikla kateri vrača (naziv ali                             referenčno kodo in količino))
  • Potrošnik lahko vrne artikel po pošti ali ga prinese osebno na naslov pisarne podjetja: Prikolice Mrak d.o.o., Poklukarjeva ulica 28, 1000 Ljubljana. 
  • Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Stroške vrnitve izdelka krije pošiljatelj.
  • V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila kupcu.
  • Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži  in v nespremenjeni količini. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 


Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja na povezavi  "Prijava stvarne napake".

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Na blagajno

Novi izdelki

Trenutno ni novih izdelkov