Dostava naročenih izdelkov in dobavni roki
MED 15. IN 19.05.2023 BO ZARADI IZREDNIH OKOLIŠČIN ZAPRT SERVIS PRIKOLIC IN LOKALNA TRGOVINA Z REZERVNIMI DELI, deli naročeni v spletni trgovini bodo šli v dostavo 22.05.2023 (HVALA ZA RAZUMEVANJE).
Način dostave določa kupec pred zaključkom naročila (navadni paket, paket po povzetju, kurirska dostava preko kurirske službe UPS ali GLS, osebni prevzem na sedežu trgovine).
- Pošta Slovenije prosi za razumevanje ker zaradi 85% povečanja prometa paketov v naslednjem obdobju lahko pride do motenj oziroma zamud v okviru prevzema in dostave paketov.
- Osnovni našin dostave je paketna dostava Pošte Slovenije s katero imamo pogodbo o dostavi. Cene dostave so razvidne že pred oddajo naočila in so odvisne od teže naročenih izdelkov. Na željo kupca so možni tudi drugi načini dostave vendar so cene in roki v tem primeru drugačni.
- Dostava po povzetju je dražja od navadne paketne dostave in je priporočljiva le, če se vam zelo mudi ali če želite plačati z gotovino ob prevzemu.
Zaradi preprečevanja širenja okužbe priporočamo uporabo plačil preko banke namesto plačil po povzetju.
- Izdelke naročene v vašem naročilu običajno pošljemo v paketu ali na paleti.
Blago naročeno do 12 ure ob delovnikih, pošljemo še isti dan. Blago naročeno po 12 uri, pošljemo najpozneje prvi naslednji delovni dan.
- Ob prejemu dostavljenega blaga prejmete originalni račun z vsemi podatki. Na osnovi tega računa lahko uveljavljate tudi garancijska popravila ali zamenjavo izdelkov.
- Stroški dostave so sestavljeni iz rokovanja, pakiranja in prevoznih stroškov. Prevozni stroški (poštnina) so odvisni od teže in velikosti paketa. Običajno je prevoznina najnižja, če vse izdelke grupirate v eno naročilo.
- Več različnih zaključenih naročil ne moremo pakirati skupaj in zaradi tega bo vsako zaključeno naročilo odposlano posebej.
- Stroške pakiranja in embalaže krije podjetje PRIKOLICE MRAK d.o.o.
- Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže.
- Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku dostave. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestilil.
Telefonskih naročil rezervnih delov zaradi možnih nesporazumov načeloma ne sprejemamo.
- Če iz kakršnih koli razlogov naročila ne želite opraviti preko spletne trgovine, lahko naročilo oddate tudi preko elektronske pošte. Takšno naročilo naj vsebuje naslednje podatke:
1. Vaše ime, priimek in naslov
2. Polno ime artikla in naročeno količino (polno ime vidite, če v spletni trgovini izberete tipko "Poglej ali "Pogled")
3. Želeni način plačila in dostave
4. Vašo telefonsko številko
5. Davčno številko, če naročate za firmo
V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo več kot 1 delovni dan, nas o tem obvestite preko e-pošte trgovina@avtoprikolice.si ali na telefon +386 (0)41 673 899.
Blago razen po Sloveniji dostavljamo tudi na Hrvaško.
